Wednesday, May 21, 2008

Mahu mengubah hidup anda? Saya boleh bantu


Assalamualikum dan selamat sejahtera semua.
Bersyukur ke hadrat Ilahi kita dapat bersua di dunia siber ini.

Mungkin saudara dan saudari tengah mencari duit tambahan memandang kos hidup kita semakin meningkat dan perlukan duit untuk menampung kehidupan seharian kita

Dan mungkin tuan dan puan pernah melabur di dalam Swisscash,abbfund dan sebagainya akhirnya duit lesap begitu sahaja

Atau tuan dan puan menyertai pelbagai bisnes internet seperti google adsense,affiliate ,MLM dan sebagainya tapi hasilnya tiada atau tak berbaloi

Jangan bimbang!!!!!!!!!!!!

Kini masalah tuan dan puan boleh dibuang jauh jauh ke tengah laut
sebab saya akan jadi penyelamat tuan dan puan

Jika anda mahukan bual bicara sila call atau sms saya di

016-2062014
atau email saya m2umoney@gmail.com

jika saya tiada dapatkan bantuan dari rakan saya ditalian 016-4650338.Insyaallah segala pertanyaan anda akan kami jawab atau email saja kami jutawan50@gmail.com


ini merupakan hasil wang internet yang boleh anda perolehi dengan perniagaan sebenar



serta statement akaun maybank yang boleh anda perolehi



Mahukah tuan dan puan mengubah kehidupan yang kian lama menghantui dengan hutang,impian dan cita cita yang belum lagi tercapai

Biar saya bantu tuan dan puan

tiada modal!!!!!!!!!!!

Jangan bimbang saya hanya kenakan harga RM20 sahaja

untuk mendapat sejumlah wang diatas setiap hari hanya RM20 sekali seumur hidup untuk mengubah kehidupan menjangkau ratusan atau ribuan ringgit sehari melalui Internet

Tunggu apa lagi!!!!!!!!!!!

Cepat ambil tindakan lebih cepat join lebih cepat boleh buat duit

Sila gunakan Maybank2u sebagai pembayaran dan gunakan email gmail sebagai email tuan dan puan

Jangan lupa attach dan lampirkan bukti pembayaran ke

jutawan50@gmail.com

Saya akan memberikan khidmat terbaik untuk tuan dan puan untuk menjana duit melalui Internet.

Email Tuan Puan akan dibalas secepat mungkin jika tuan dan puan menghadapi masalah memahami program saya.

Saya akan berikan bimbingan seumur hidup pada Tuan dan Puan

Sila transferkan RM20 Dalam dua akaun dibawah

Akaun pertama sila transfer RM10 dan akaun kedua sila transfer RM10


RM10 ke akaun
Maybank account number : 157036581422


RM10 ke akaun
Maybank account number :
164276603269




Jaminan Wang Dikembalikan dalam tempoh 30 hari
jika anda gagal buat duit dengan program saya






Jika anda inginkan face to face anda boleh dapatkan khidmat member saya Mohd Firdaus 016-4650338
Hanya RM150 sahaja.Anda boleh mendapat bimbingan dengan lebih hebat untuk buat duit dengan Internet

Jaminan wang Dipulangkan jika gagal dengan bimbingan rakan saya


Hanya Di Penang.(Lokasi berhampiran Tesco Penang Sahaja)

Berminat transferkan RM50 kepada saya


Maybank account number : 164276603269

dan RM100 ke akaun Mohd Firdaus

Maybank account number : 157036581422